събота, 15 февруари 2014 г.

Тайна касичка?!?Как да си направим касичка за монети от обикновен буркан :)

Здравейте,
От много време не съм правила снимково уроче и се чудих какво да направя и да Ви покажа.
От няколко дни с моя приятел си търсихме касичка за монети.Събирахме си стотинките в едно малко бурканче,но някак си за човек,който се занимава с ръчно изработени неща този буркан ми вадеше очите.Решихме да си купим,но уви нищо не ни хареса.Всички,които разгледахме бяха или кравички,или прасенца..нищо интересно.И тогава си казах....Таняяяяя явно ще влезнеш в действие хихихи.
Незнам дали това може да се нарече урок,но за някой начинаещ може и да му помогне.
А защо я нарекохме тайна касичка..?
Когато направих касичката и е оставих до прозореца между саксийте ми с цветя,отдалече изглеждаше все едно е декориран буркан.Никога не може да си помислиш,че е касичка за монети.
Приятелят ми се засмя и каза:Да чукна на дърво,но ако крадци влезнат вкъщи касичката ще остане хахахаха
И от там дойде идеята за името,а вдъхновението за декорацията от тази моя брошка,която страшно много харесвам :)


А сега с няколко стъпки ще Ви покажа как да си е направите сами:

Необходими материали:
Празен буркан
Силикон или лепило
Коноп
Дантела,копчета
Игла и конец
Макетно ножче
Ножица
Молив или химикал
Хартиетно тиксо


















1.На вътрешната страна на капачката нарисувайте правоъгълник голям,колкото е необходимо за да влизат монетите.
 2.С макетното ножче изрежете правоъгълника.
Пазете си пръстите или просто дайте на мъжа Ви да го направи :)
 3.С хартиено тиксо облепете страните на правоъгълника или изпилете ръбчетата.
 4.Аз използвах топъл силикон само на първите завъртания на конопа и след това просто прилежно с пръст притисках конопа,а с другата ръка въртях буркана.
 5.Ето ги вече обвити с конопа.
 6.Започва най-забавната част :)
Тък като ползвах като вдъхновение моята брошка,исках максимално да се доближа до нея като усещане.
Държа да подчертая,че съм използвала материали,които имах вкъщи.Нищо не съм купувала допълнително.Тази дантела съм е използвала и преди (погледнете тук) и страшно много ми харесва как стои,затова реших да направя и буркана с нея.Направих тези сладки малки плисета по ръба на капачката.
 7.От същата дантела с игла и конец направих тази панделка или по скоро цветенце:
8.А от намотан коноп,копче и висулка детелинка за късмет се получи ето това:

Сглобих всички елементи и хоп ето я и готовата тайна касичка :)







 И поглед отгоре :)

За жалост времето не беше с мен,всъщност както всеки път :(
Надявам се въпреки това да са се получи добри снимки и да добиете представа от тайната ни касичка.
Искрено се надявам това уроче да Ви хареса!Аз се забавлявах много докато правих този проект:)
И все пак хубаво е да имаме някой лев тайно скрит дори и от самите нас ;)
Очаквам вашите коментари,мнения и предложения :)
До скоро!
















Няма коментари:

Публикуване на коментар